פלח שוק – פינת הצרכנות של קול חי 27.2.13

עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות של קול חי 27.2.13
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 

'בזק' משיקה קמפיין חדש למגזר החרדי. הקמפיין מדגיש את האפשרות של הצרכן החרדי לבחור מסלול שמתאים לו, באיכות שיחה, במחירים משתלמים וללא "הפתעות" בלתי רצויות. מחירי המסלולים מתחילים ב-59 שקלים בחודש. ב'בזק' מסבירים כי צרכנים חרדים רבים שהתפתו להצעות על "קווי טלפון" מוזלים הופתעו לגלות שבעצם מכרו להם אינטרנט במסווה של טלפון.

Untitled-2'תנובה' משיקה אריזות חדשות בסדרת 'פיראוס'. העיצוב החדש מאופיין בפסיפס צבעוני באווירה ים תיכונית. הסדרה בכשרות וועדת מהדרין תנובה כשגבינת חרמון 16% בכשרות בד"ץ העדה החרדית. בנוסף, משיקה תנובה את גבינת 'פיראוס צפתית דליקטס' 9% המאופיינת במרקם מיוחד ובמליחות עדינה.

'אופטיקנה' חנכה סניף חדש ברמת בית שמש. לרגל הפתיחה הודיעה הרשת על מבצעים בסניף החדש, במסגרתם יהנו הלקוחות מהנחות על מגוון רחב של משקפי שמש, משקפי ראייה ועדשות מגע.

מרכז נירלט 2שיר זכאי מונתה לסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת 'נירלט'. במסגרת תפקידה תשמש זכאי כחברה בהנהלת החברה ותהיה אחראית על הובלת מערך השיווק והפרסום וכן על הפיתוח העסקי של החברה. לזכאי ניסיון עשיר של כ- 15 שנה בתפקידי שיווק, כלכלה וניהול בחברות שונות בהן: 'יוניליוור' ו'עלית'.

'בנק פאג"י' פרסם את תוצאותיו לשנת 2012. הרווח הנקי של הבנק הסתכם ב- 48.5 מיליוני שקלים, ירידה של 15.1% לעומת הרווח הנקי בשנת 2011. התשואה להון הגיע ל- 13.8% . הרווח הנקי ברבעון הרביעי של 2012 הגיע ל-13.5 מיליון שקל, גדול של 7% ביחס לרבעון השלישי של 2012 וירידה של 47% ביחס לרבעון המקביל בשנת 2011.

 

פלח שוק להאזנה:



0 תגובות